Akceptujemy karty
Prowadzimy sprzedaż sprzętu

Prowadzimy sprzedaż sprzętu
Prowadzimy sprzedaż sprzętu
Prowadzimy sprzedaż sprzętu Prowadzimy sprzedaż sprzętu
Prowadzimy sprzedaż sprzętu
  •  
  •  
  • RIGHTWAY s.c
  • ul. Budziszyńska 113/9
  • 54-436 Wrocław
  • tel:
  • 602 689 215
  • 728 871 846
  •  


Dieta miłośnika Nordic Walking - co powinien jeść a z czego zrezygnować

Nordic Walking to świetna forma spędzania wolnego czasu, łącząca zarówno możliwość dbania o zdrowie i formę, jak również idealna forma odchudzania. To aktywność dla każdego i w każdym wieku.

Oczywiście, aby osiągać postawione sobie cele każdą aktywność fizyczną należy wspomóc odpowiednią dietą, bogatą w świeże warzywa, owoce, pełną ziaren, chudego nabiału oraz chudego mięso.

Dlatego pamiętaj:
  • Pamiętaj, że najważniejszym źródłem energii dla osób uprawiających Nordic Walking, ale nie tylko dla nich, są węglowodany. Ich strawienie wymaga mniej wody niż białek i tłuszczy. Węglowodany zapewniają cenne i łatwo dostępne paliwo.
  • Bardzo ważną rolę w diecie osób aktywnych, głównie ze względu na właściwości odżywcze odgrywa nabiał, produkty mleczne. Kalorie, które pochodzą z nabiału są drugorzędnym źródłem energii dla ciała.
  • Ponad to mają wpływ na rozwój silnych mięśni i zmniejszają ryzyko pęknięć kości. Osobom uczulonym na laktozę, proponujemy spożywanie warzyw bogatych w wapń, takich jak np. szpinak.
  • Oczywiście nie należy zapomnieć o nawadnianiu organizmu i piciu odpowiedniej ilości wody mineralnej.
  • Produkty bogate w białka, czyli drób, mięso czy ryby zminimalizują skutki przetrenowania, ponieważ zdarza się, że trenując Nordic Walking możemy przesadzić z intensywnością treningów i doprowadzić do przetrenowania naszego ciała.
RightWay.com.pl

Copyright © 2012-2018 Wszystkie prawa do artykułów oraz fotografii zastrzeżone! Zakaz kopiowania bez zgody administratora strony. Wszelkie prawa zastrzeżone.





Google+