Akceptujemy karty
Prowadzimy sprzedaż sprzętu

Prowadzimy sprzedaż sprzętu
Prowadzimy sprzedaż sprzętu
Prowadzimy sprzedaż sprzętu Prowadzimy sprzedaż sprzętu
Prowadzimy sprzedaż sprzętu
  •  
  •  
  • RIGHTWAY s.c
  • ul. Budziszyńska 113/9
  • 54-436 Wrocław
  • tel:
  • 602 689 215
  • 728 871 846
  •  


Krok w stronę zdrowia.

(...) "Nie wystarczy chcieć zadbać o zdrowie, aby osiągnąć zamierzone efekty. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak to zrobić. Podczas warsztatów pt. "Krok po kroku w stronę zdrowego stylu życia", uczestnicy mieli okazję poznać proste sposoby na zmianę nawyków żywieniowych oraz sekrety efektywnego treningu."
My również wzięliśmy udział w warsztatach, które były dla nas super edukacyjnym spotkaniem. Organizatorem wydarzenia było Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego oraz "Wrocław Miasto Kobiet". Podczas spotkania zostały poruszone m.in. takie zagadnienia jak niedobory witamin i minerałów, przyczyny występowania ich niedoborów, różnice (%) zawartości witamin i składników mineralnych w różnych owocach, warzywach, produktach na przestrzeni lat, funkcje witamin w naszym organiźmie i wiele, wiele innych. Były też podane wskazówki, jak skutecznie dbać o zaopatrzenie organizmu w płyny i podjąć walkę z nadwagą.
Gratulujemy super inicjatywy i już czekamy na kolejne warszaty - dieta w niedoborach pokarmowych.

A skoro temamtem jest zdrowy styl życia, to w ekspresowym skrócie o odchudzaniu.
Wielu z nas, w różnych momentach życia decyduje się na odchudzanie. Podejmując to wyzwanie, musimy pamiętać, że nie jest to coś co musimy zrobić, tylko coś co chcemy zmienić w naszym życiu, aby być szczęśliwym lub bardziej szczęśliwym.
Przystępując do realizacji dzieła proponujemy zacząć od założenia dzienniczka, w którym będziemy rejestrować nasze działania, a zaczniemy od wprowadzenia danych dotyczących naszego stanu zdrowia na początku odchudzania i opiszemy założony cel.
W swoim dzienniczku zapisz następujące parametry stanu początkowego i celu, jaki zamierzasz osiągnąć, a więc co chcesz zmienić:
  1. wagę
  2. obwód talii
  3. obwód bioder
  4. obwód w klatce piersiowej
  5. obwód uda
  6. BMI* (wskaźnik masy ciała)
*współczynnik wynikający z podziału masy ciała[kg] przez kwadrat wzrostu [m].
Wartości wskaźnika BMI zostały opracowane wyłącznie dla dorosłych i nie może być stosowany u dzieci.


Niedowaga < 18,5
Waga w normie 18,5 - 24,9
Nadwaga 25 - 29,9
Otyłość stopnia I 30 - 34,9
Otyłość stopnia II 35,00 - 39,99
Otyłość stopnia III > 40

BMI służy głównie do oceniania ryzyka wystąpienia groźnych chorób taki jak cukrzyca, miażdżyca, choroba niedokrwienna serca, udar mózgu, czy nawet nowotwór - chorobami, które są  związane z nadwagą i otyłością. A podwyższona wartość BMI wiąże się z większym ryzykiem ich wystąpienia.
Poza dzienniczkiem, fajnie jest prowadzić np. w formie tabeli, ocenę stanu zdrowia i naszego samopoczucia w okresach: obecnie, po miesiącu, 3, 6 i 12-stu miesiącach. Opisz w niej np. czy wystepują u ciebie bóle głowy, problemy ze snem, problemy z pamięcią, wysokie/niskie bądź skaczące ciśnienie, bóle stawów, pleców, zaparcia/biegunki itd. W ten sposób będziemy mogli ocenić czy wprowadzona przez nas dieta i aktywność fizyczna dają poprawę.

Oczywiście, na proces odchudzania składają się:
ZBILANSOWANA DIETA + AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA min. 3 x w tygodniu
+ SYSTEMATYCZNOŚĆ!

Podejmując decyzję o procesie odchudzania, skonsultuj się na początek ze specjalistą dietetykiem, trenerem żywieniowym oraz trenerem fitnessu, którzy ustalą, zaproponują  właściwą dietę oraz formę ruchu.

Fałdek na brzuchu nie zredukuje wyłącznie robienie dużej liczby "brzuszków". Wskazane są tutaj ćwiczenia aerobowe jak np.  bieganie, nordic walking.

A zatem, do dzieła!


RightWay.com.pl

Copyright © 2012-2018 Wszystkie prawa do artykułów oraz fotografii zastrzeżone! Zakaz kopiowania bez zgody administratora strony. Wszelkie prawa zastrzeżone.





Google+